Mitt hjerteprosjekt!

Mitt hjerteprosjekt!
50 % av overskuddet av min lille butikk og klinikk går til å støtte Dina senteret i Goma kongo. Har vært der nede 2 ganger i år og gitt omsorg, klær, sko og sist men ikke minst et fang å sitte på! Disse barna i alder 2 - ca 18 år er blitt voldtatt og mishandlet. Dina senteret gir de et nytt liv og håp. Medisinsk hjelp, skole, et hjem og en trygghet. Det var stort å få være der og gjøre noe fysisk i tillegg til pengene jeg gir!.reiser ned igjen i februar mnd. Skal ha en tur i sammarbeid med butikken og min og Dina senteret. 8 stk utenom meg og reiseleder. Ta kontakt om du vil bli med! En opplevelse som vil forandre deg og gi et minne for livet.!

fredag 4. juni 2010


Hei!

Jeg jobber med saken om å holde bloggen mer oppdatert!..

Kontakt meg gjerne på mail : vivian@mknorway.no evnt tlf 95277726 om du har spørsmål.

Beklager at jeg ikke har fått svart dere som har kommentert!

Nyt livet og bruk sansene!..Sommer er bare fantastisk!

1 kommentar:

sylvia sa...

såå nydelig opp til din butikk.
kommer på besøk endag
vanskelig å finne?
klem fra sylvia