Mitt hjerteprosjekt!

Mitt hjerteprosjekt!
50 % av overskuddet av min lille butikk og klinikk går til å støtte Dina senteret i Goma kongo. Har vært der nede 2 ganger i år og gitt omsorg, klær, sko og sist men ikke minst et fang å sitte på! Disse barna i alder 2 - ca 18 år er blitt voldtatt og mishandlet. Dina senteret gir de et nytt liv og håp. Medisinsk hjelp, skole, et hjem og en trygghet. Det var stort å få være der og gjøre noe fysisk i tillegg til pengene jeg gir!.reiser ned igjen i februar mnd. Skal ha en tur i sammarbeid med butikken og min og Dina senteret. 8 stk utenom meg og reiseleder. Ta kontakt om du vil bli med! En opplevelse som vil forandre deg og gi et minne for livet.!

onsdag 14. oktober 2009

min vakre pute...


Ville gjerne viser dere min vidunderlige pute..
fylt med dun og laget av bomulls lin..
Ikke helt som alle andre puter..syns jeg!
Den ligger i den ene sofaen min og øynene mine blir dradd imot den hver gang jeg er i stuen.
Et yndig og vakkert barn er det bilde av og jeg syns hun har et tankefullt og kanskje litt ensomt blikk..
Som mor får man jo nesten morskjærlighet for denne puten ;D))

Her får du også med et lite sitat:



Et barn er en gave og kan ikke måles noe annet sted enn i hjertet.......Theresa Ann Hunt



fortsatt fin Onsdag...

3 kommentarer:

Lenemora sa...

Det er så sant, vi er virkelig rike som har barn - de er små mennesker med evig verdi og mening.

Klem Lenemora

Tone Yvonne sa...

Så fantastisk nydelig puten er!!
Koselig her inne på bloggen din, er nødt til å titte litt mer her gitt :o)

Ha en fortsatt fin kveld!!

Hjerterom sa...

Hei :)

NYDELIG pute!
Behagelig musikk inne med deg,koselig :)

Ønsker deg og dine en flott helg.

Klem Siw